Patron veya yöneticiler genellikle sert görünüşlü, kızgın ve sinirli olur. Bunu önemli bir ölçüde anlıyorum, sırtınıza  yüklenmiş mesuliyet sizi de o hale getirebilir.

Elbette bunun türleri var.

- Fırsat kollayanlar ve çok sık tekrarlayanlar

- İşi uzatanlar, nutuk ve fırça moduna geçenler

- İşi kısa tutanlar ve konuya dönenler

- Hep böyle olanlar

- Ve hiç öyle olmayanlar

Hangisini tercih edersiniz ?

Yöneticiler ve patronlar çoğu kez “negatif”, “memnuniyetsiz” olmanın karşı tarafı işi yapmaya zorladığına, ittiğine inanır ve bunu bir stil haline getirirler. Halbuki “kızmak” ile “negatif” olmak farklıdır.

Kızma ile “negatif” olmayı ayırmalısınız. Bir yönetici kızabilir, kızgınlığını gösterebilir ama negatif olmamalıdır.

Negatif olunduğunda karşı tarafın enerjisini alır, umutsuzluğa sürüklersiniz.

Halbuki bir olaya kızmak öyle değildir, kızdığınız kişi bile size hak verebilir. Evet o da üzülür ama kalıcı etki yaratmaz ve umutsuzluğa sürüklemez.

Eğer bağırıp çağırarak, negatif davranarak bir şey elde edemedi iseniz …

Çalışanlarınızı iyi bir şey yaparken yakalayın, yakalamaya gayret edin ve onun iyi bir şey yaptığını anladığınızı gösterin.

Bence bunu bir deneyin.

Düşüncelerinizi bekliyorum.