Eylül 2009′da başladığım düzenli seminerlerimde neler yapmışım diye inceledim. O günden itibaren 48 adet seminer vermişim. Seminerlerime zaman zaman 30 kişinin üzerinde katılımlar gerçekleşti, bu sayılar benim uğraştığım konular için biraz fazla, bunun için katılan herkese teşekkür ederim.

Ortalama katılımcı sayısı 24 olmuş, bu da çok önemli bir katılım ortalaması. Çünkü ülkemizde bir çok seminer 10 kişinin altında katılım ile gerçekleşiyor.

Ben her seminerim sonrasında aldığım sorular doğrultusunda içeriği bir miktar değiştiririm bu nedenle hiçbir seminerim diğerinin aynısı değildir; aylarca uğraştığım bir konuyu tamamen iptal ettiğim de olmuştur. Bu sayede en güncel bilgi ve katılımcıların ilgisini çekebilecek çalışmaları sürekli olarak yeniliyorum.

2011 Mayıs ayından itibaren seminer konularımın arasına çok önemli bir başlık ekliyorum : “Mavi Okyanus Stratejisi”

Bu konu bir şirketin kıyasıya süren rekabet ortamından nasıl sıyrılıp, sadece kendisinin sahip olabileceği (en azından uzun bir süre için) bir alanda nasıl gelişebileceği üzerine. Detayları için Mavi Okyanus Stratejisi WorkShop sayfasına bakabilirsiniz.

Benim için Stratejik Planlama konusuna giriş anlamını taşıyan bu çalışmanın ardından konuyu bir miktar daha genişleterek “Temel Stratejik Planlama” ve “Müşterinin Sesi” konuları ile devam etmeyi planlıyorum.

Klasik konularımdan olan ERP hakkında ise hazırlamakta olduğum kitabım “ERP Proje Yöneticisinin Bilmesi Gerekenler” isimli çalışmanın tamamlanması ile beraber bu konu hakkında da bir WorkShop çalışması başlatacağım.

Görüşmek üzere